Το νέο Site μας "Business Division" είναι στον αέρα! Επισκεφθείτε το!

Our new Site "Business Division" is Live! Please visit it!

Internet Marketing – Adwords

Adwords Μείωση Κόστους, Αύξηση Απόδοσης

  1. Adwords Search Network

Όταν διαφημίζεστε στο Adwords Search Network, η διαφήμισή σας μπορεί να εμφανίζεται πάνω ή δίπλα στα αποτελέσματα αναζήτησης, όταν κάποιος αναζητά προϊόντα ή υπηρεσίες σας χρησιμοποιώντας όρους που σχετίζονται με κάποια από τις λέξεις-κλειδιά που σχετίζονται με την επιχείρηση σας.
Οι διαφημίσεις αντιστοιχίζονται με τις σελίδες αποτελεσμάτων αναζήτησης βάσει των όρων ή των φράσεων που χρησιμοποιεί κάποιος στην αναζήτησή του. Για παράδειγμα, μια αναζήτηση στο Google για τη φράση “τζιν παντελόνια” ενδέχεται να εμφανίσει μια διαφήμιση που χρησιμοποιεί αυτήν τη φράση ως λέξη-κλειδί.

Πότε πρέπει να χρησιμοποιείτε το AdwordsSearchNetwork:

  • Θέλετε να εμφανίζονται οι διαφημίσεις σας δίπλα στα αποτελέσματα αναζήτησης Google
  • Οι μόνοι πελάτες που θέλετε να προσεγγίσετε είναι όσοι αναζητούν συγκεκριμένα το προϊόν ή την υπηρεσία σας
  1. Adwords Display Network

Το Adwords Display Networkείναι μια συλλογή ιστότοπων (συμπεριλαμβανομένων συγκεκριμένων ιστότοπων Google όπως το Google Finance, το Gmail, το Blogger και το YouTube) όπου εμφανίζονται διαφημίσεις του AdWords. Αυτό το δίκτυο περιλαμβάνει, επίσης, ιστότοπους και εφαρμογές για κινητά.

Κατά την εμφάνιση διαφημίσεων στο Δίκτυο εμφάνισης, μπορείτε να προσεγγίσετε μια μεγάλη ποικιλία πελατών με αρκετά ενδιαφέροντα, να επιλέξετε σε ποιους ιστότοπους ή σελίδες θα εμφανιστούν οι διαφημίσεις σας και να τραβήξετε την προσοχή των χρηστών με ελκυστικές μορφές διαφημίσεων.
Προσελκύουμε  την προσοχή κάποιου χρήστη  σε διαφορετικά σημεία του κύκλου αγοράς. Για παράδειγμα, αν είστε κάτοχος ενός καταστήματος με είδη μόδας , μπορούμε να εντοπίσουμε μια χρήστη, η οποία διαβάζει κριτικές για τις καλύτερες μάρκες φορεμάτων, πριν όμως βγει στην αγορά να ψωνίσει.

Τύποι διαφήμισης στο Δίκτυο εμφάνισης:

  • Διαφημίσεις με κείμενο
  • Διαφημίσεις με εικόνα (Banner)
  • Διαφημίσεις  με βίντεο   

Γιατί να επιλέξετε το AdwordsDisplayNetwork:

  • Πώληση περισσότερων προϊόντων ή υπηρεσιών
  • Οικοδόμηση αφοσίωσης πελατών
  • Προσέλκυση ενδιαφέροντος των πελατών
  • Αύξηση αναγνωρισιμότητας επωνυμίας
  1. AdwordsRemarketing

Το Adwords Remarketing είναι μια λειτουργία που σας επιτρέπει να προσεγγίζετε άτομα που έχουν επισκεφτεί παλαιότερα τον ιστότοπό σας και να τους προβάλλετε συναφείς διαφημίσεις σε ολόκληρο τον ιστό ή όταν αναζητούν κάτι στο Google. Όταν τα άτομα φεύγουν από τον ιστότοπό σας χωρίς να αγοράσουν τίποτε, για παράδειγμα, το επαναληπτικό μάρκετινγκ σάς βοηθά να συνδεθείτε και πάλι με αυτούς τους δυνητικούς πελάτες. Μπορείτε ακόμα και να τους παρουσιάσετε ένα προσαρμοσμένο μήνυμα ή μια προσφορά που θα τους ενθαρρύνει να επιστρέψουν στον ιστότοπό σας και να κάνουν κάποια αγορά.
Το Adwords Remarketing μπορεί να αποτελέσει στρατηγικό στοιχείο κάθε καμπάνιας, ανεξάρτητα από το εάν προσπαθείτε να αυξήσετε τις δραστηριότητες πωλήσεων στον ιστότοπό σας, να αυξήσετε τις εγγραφές ή να προωθήσετε την αναγνωρισιμότητα της επωνυμίας σας. Όλοι οι διαφημιζόμενοι μπορούν να αυξήσουν την απόδοση της επένδυσής τους (ROI) χάρη σε αυτό. 

Γιατί να επιλέξετε το Adwords Remarketing:

  • Προσεγγίζουμε τους πελάτες σας, όταν είναι πιο πιθανό να προχωρήσουν σε αγορά.
    Έχουμε την επιλογή να τους προσεγγίζουμε, αφού επισκεφτούν τον ιστότοπό σας, όταν αναζητούν το προϊόν σας, ενώ επισκέπτονται άλλους ιστότοπους ή και τα δύο.
  • Προσαρμοσμένο κοινό
    Προσαρμόζουμε τις λίστες επαναληπτικού μάρκετινγκ με δημιουργικούς τρόπους. Για παράδειγμα, μπορούμε να εντοπίσουμε “χρήστες που έχουν εγκαταλείψει το καλάθι αγορών”, προσεγγίζοντας όλα τα άτομα που δημιούργησαν καλάθι αγορών, αλλά δεν ολοκλήρωσαν τη σχετική συναλλαγή.

 

Social Media Operated Service – Social Media Campaigns

Ως επιχείρηση πρέπει να κατανοήσετε τους λόγους και τα κίνητρα του κοινού που σας ακολουθεί στα Social Media διότι αυτό είναι το κλειδί προκειμένου να συνδεθείτε καλύτερα μαζί τους και κατά συνέπεια να μεγαλώσετε το κοινό σας.
Όλοι γνωρίζουμε ότι τα Social Media είναι αναγκαία και ότι ένα τεράστιο και αυξανόμενο αριθμό επιχειρήσεων χρησιμοποιούν τα Social Media ως μέρος του Marketing τους. Αλλά για εκείνους που δεν το έχουν πάρει απόφαση, ποια θα ήταν τα οφέλη εάν επένδυαν στα Social Media;

  • Social Media: Το νέο Customer Service

Αφήνοντας ερωτήσεις των πελατών να μένουν αναπάντητες κάνει την επιχείρηση αντιεπαγγελματική και ότι απλά δεν σας νοιάζει. Γι ‘αυτό είναι ζωτικής σημασίας να είστε ορατοί σε κοινωνικά δίκτυα που οι πελάτες σας χρησιμοποιούν, και ότι είστε σε τακτική παρακολούθηση όλων των καναλιών σας για τη μάρκα αναφέρει και ερωτήσεις των πελατών. Επικοινωνία σε πραγματικό χρόνο βοηθά να κάνετε ευχαριστημένους πελάτες που με τη σειρά του δημιουργεί θετικά συναισθήματα απέναντι στην επιχείρηση σας .

  • Τα Social Media βοηθάνε στο «χτίσιμο» του Brand σας αλλά και στην διαφοροποίηση

Με τα Social Media βελτιώνετε το  brand awareness και φτιάχνετε το  brand identity της επιχείρηση σας. Μπορείτε να δημιουργήσετε αποτελεσματικά την  προσωπικότητά του Brand σας και να δώσει στην επιχείρησή σας μια ανθρώπινη φωνή όπου οι χρήστες θα μπορούν να σχετιστούν με αυτή.

  • Τα Social Media σας βοηθάνε να διαχειριστείτε τη φήμη σας

Το να διαχειρίζεστε την φήμη σας online είναι ένα κρίσιμο μέρος οποιασδήποτε στρατηγικής μάρκετινγκ και τα social media σας προσφέρουν  ένα γρήγορο και αποτελεσματικό τρόπο για να γίνει αυτό.  Όταν αντιμετωπίζονται άμεσα και με ευαισθησία σχόλια και καταγγελίες αποτελεσματικά, αυτή η άμεση ανταπόκριση αποδεικνύει τα υψηλά επίπεδα εξυπηρέτησης των πελατών. Το αρνητικό κλίμα μπορεί συχνά να μετατραπεί σε θετικό με ένα πολύ δημόσιο τρόπο. Μια τέτοια ορατή απόδειξη της ισχυρής εξυπηρέτηση των πελατών και την επίλυση των προβλημάτων μπορεί να έχει μια πολύ ισχυρή επίδραση. Ο πελάτης είναι πλέον ευχαριστημένος και δεν θα καταχωρήσει κακές κριτικές που θα  προειδοποιούν τους φίλους του να μην χρησιμοποιούν την εταιρεία. Αντ ‘αυτού, είναι πιο πιθανό να τους πει ότι η εταιρεία παρέχει εξαιρετική εξυπηρέτηση πελατών.

  • Τα Social Media σας βοηθάνε να ασχολούνται οι πελάτες, μαζί σας

Τα Social Media είναι ένας πολύ καλός τρόπος για τη διατήρηση της επιχείρησής σας στο μυαλό των πελατών σας. Αυτό σημαίνει ότι μπορείτε να επηρεάσετε ενεργά τις αποφάσεις αγοράς και συμβάλλει στην προώθηση της εμπιστοσύνης των πελατών σας και να ενθαρρύνει τις επαναληπτικές αγορές .

 

Email Marketing

 

Το Email Marketing είναι ο ιδανικός τρόπος για την προώθηση προϊόντων, υπηρεσιών και εκδηλώσεων στους πελάτες,  τα μέλη ή τους προμηθευτές σας που έχουν ζητήσει να λαμβάνουν τέτοια μηνύματα ηλεκτρονικού ταχυδρομείου.

4 λόγοι για να χρησιμοποιήσετε το Email Marketing

  • Το Email Marketing έχει ένα ευρύ κοινό

Το Email Marketing μπορεί να φτάσει σε ένα ευρύ ακροατήριο σε σύντομο χρονικό διάστημα και επιτρέπει στους παραλήπτες να δράσουν άμεσα για τα μηνύματα.

  • Το Email Marketing υπερέχει σε Return-on-Investment

Το Email Marketing είναι πολύ πιο αποδοτικό από ό, τι τα παραδοσιακό άμεσο μάρκετινγκ ταχυδρομείου, διαφημίσεις σε banner ή τηλεμάρκετινγκ όπου προκύπτουν πρόσθετα κόστη.  Με το Email Marketingνα ενσωματώνονται στα μηνύματα linksτα οποία οδηγούν στην  ιστοσελίδα σας.

  • Το Email Marketing Βελτιώνει τη φήμη του σήματος σας και την σχέσης σας με τους πελάτες

Με τακτά απεσταλμένα Emails με το σωστό περιεχόμενο και στις κατάλληλες γραμμές της εταιρείας σας ενισχύεται το awareness  του προϊόντος σας. Το Email Marketingδημιουργεί μια διαδραστική σχέση και καλλιεργεί πιο ποιοτική σχέση με τους πελάτες σας.

  • Το Email Marketing είναι μετρήσιμο

Εκστρατείες προώθησης των πωλήσεων μέσω του Email Marketing μπορεί να μετρηθούν λεπτομερώς μέσω open-up, click-through και συντελεστές μετατροπής για την αξιολόγηση της επιτυχίας των εκστρατειών. Τα δεδομένα αυτά επιτρέπουν στους επιχειρηματίες  να προσαρμόσουν τις στρατηγικές για τη βελτίωση των μελλοντικών αποτελεσμάτων. 

Στην Creative Ideas, έχοντας το ανάλογο know how, σχεδιάζουμε και υλοποιούμε τις καλύτερες δυνατές καμπάνιες e-mail , που απευθύνονται στο κατάλληλο target group. Οι καμπάνιες email marketing, που προτείνουμε στους πελάτες μας βασίζονται στη χρήση εξειδικευμένων εφαρμογών, ώστε να υπάρχει τόσο η δυνατότητα της παρακολούθησης όλων των στοιχείων της καμπάνιας όσο κα της συνολικής μέτρησης των αποτελεσμάτων αυτής.

Sms Campaign

 

Τα μηνύματα κειμένου είναι σύντομα, γρήγορα, και πολύ προσωπικά. Οι καταναλωτές που καλούν τους επιχειρηματίες στον πολύ προσωπικό κόσμο του κινητού τους  κάνει το SMS Campaign το πιο επιλεκτικό και πιο προσωπικό κανάλι επικοινωνίας μεταξύ της επιχείρησης και του πελάτη  από οποιοδήποτε άλλο κανάλι. Ως αποτέλεσμα, ο αποστολέας-επιχειρηματίας, ο οποίος αποτυγχάνει να παραδώσει σχετική και χρήσιμα μηνύματα κειμένου γρήγορα θα δεχτούν αιτήματα να βγάλει αριθμούς τηλεφώνων από την λίστα του.

Για ποιους λόγους μπορείτε να στείλετε μηνύματα

  • Ειδοποιήσεις
  • Ανακοινώσεις Event
  • Αλληλεπιδράσεις Event
  • Ενημέρωση για προσφορές στο κατάστημα

Στην Creative Ideas έχουμε την δυνατότητα σχεδίασης αλλά και υλοποίησης διαφόρων ειδών sms campaign! To sms marketing χρησιμοποιείται από τις μεγαλύτερες εταιρείες παγκοσμίως, ώστε να προβάλουν τα προϊόντα τους και τις υπηρεσίες τους στο αγοραστικό κοινό, αφού αποτελεί μια αρκετά διεισδυτική μέθοδος διαφήμισης…

Χαρακτηριστικά στοιχεία μιας sms καμπάνιας είναι :

  • Το SMS, σε αντίθεση με το email, φτάνει στο 98% των παραληπτών
  • Το SMS, σε αντίθεση με το email, διαβάζεται από το 95% των παραληπτών, στα πρώτα 10 λεπτά
  • Το response rate μιας SMS καμπάνιας αγγίζει μέχρι και το 8%